Objednávky střihů a návodů na webu Prošikulky.cz - Jak to funguje

Na webu Prošikulky.cz můžete pořídit mé autorské střihy. Střihy jsou konstruovány v profesionálním konstrukčním CAD systému a vychází z odzkoušených a testovaných oděvních kousků, které vytvářím pro sebe nebo další členy naší rodiny.

Celou nabídku střihů a návodů najdete v mém e-shopu zde:

E-shop Prošikulky.cz - originální autorské střihy

Během posledních téměř dvou let se zájem o mé autorské střihy rozrostl natolik, že jsme se rozhodly do e-shopu nasadit takové funkce, aby byl provoz co nejhladší. Pro vás, zákazníky, je asi nejdůležitější to, že proces zpracování objednávek je plně automatizovaný. Objednávky jsou tedy zpracovávány i po večerech a víkendech. Co to v praxi znamená? Systém si sám vyhledá nové příchozí platby a ty obratem páruje podle variabilního symbolu k příslušným objednávkám. V ten moment je v systému objednávka dokončena a vám, zákazníkům, přichází potvrzení o vyřízení objednávky, ve kterém najdete odkazy pro stažení střihů. Jednoduše, objednávky jsou tedy vyřizovány sami, do jejich zpracování se snažíme zasahovat jen v nejnutnějších případech. Zakoupené střihy tak máte k dispozici v nejkratším možném čase, protože ruční párování plateb a objednávek by bylo v tomto množství zdlouhavé a navíc bychom při lidském zásahu mohli sem tam udělat nějakou chybu, nebo platbu omylem přehlédnout. Plyne z toho také to, že je absolutně nezbytné, abyste do objednávek doplňovali správné e-mailové adresy (tedy bez překlepů), abyste střihy opravdu obdrželi. Aby spárování platby s vaší objednávkou proběhlo hladce, je také velmi důležité k platbě dopisovat správný variabilní symbol (= číslo objednávky). Jinak systém neví, k jaké objednávce platba patří. Pokud platbu odešlete omylem se špatným VS nebo dokonce bez něj, neděje se nic fatálního. Průběžně na účtu tyto platby hledáme a ručně je k objednávkám přiřazujeme, nicméně je to zdržení jak pro nás, tak i pro vás. Navíc je možné, že ve velkém množství plateb nějakou nepřiřazenou platbu přehlédneme a pokud se k platbě sami nepřihlásíte, přijdeme na ni až během měsíční účetní uzávěrky.

Tento plně automatizovaný systém zpracování objednávek jsme zavedli z toho důvodu, že si vážíme našeho i vašeho času. Namísto toho, abych každý den několik hodin vyřizovala objednávky, mohu čas využívat smysluplněji - navrhovat další střihy, fotit pro vás návody nebo točit videa. Stejně tak chceme ušetřit váš čas, protože moc dobře známe, jak se na střih těšíte a už se nemůžete dočkat, až do látky střihnete a něco pěkného ušijete.

Během loňského roku 2018 navíc nastává velký průlom v tom, jak banky mezi sebou platby posílají - zaúčtovávají. Pokud zašlete platbu na účet v nějaký pracovní den, ve většině případů k nám platba přijde následujícího pracovního dne. Některé banky dokonce proces posílání plateb zrychlily natolik, že máme v některých případech platbu ještě ten den. Pokud máte FIO banku stejně jako my, pak samozřejmě platí, že je u nás platba takřka hned.

Jestliže se vám zdá zpracování objednávky i během následující pracovního dne dlouhé, můžete využít platbu kartou. Do našeho shopu jsme totiž nasadili platební bránu zprostředkovatele ComGate. Při platbě kartou pak dostáváte střihy okamžitě.

K vašemu pohodlí jsme také zavedli uživatelské účty. To znamená, že se u nás na webu můžete registrovat (zde: Můj účet) a za každou objednávku sbírat body, které můžete uplatnit jako slevu při dalším nákupu. Nespornou výhodou uživatelského účtu je také to, že máte k zakoupeným střihům přístup prakticky kdykoliv se do svého účtu přihlásíte. Máte také celkový přehled o objednávkách a nasbíraných bodech. Více o našem věrnostním systému a výhodách uživatelského účtu se dozvíte tady:

Věrnostní program.

Důležité upozornění

Z výše uvedených důvodů bych také ráda upozornila, že není v našich silách vyřizovat objednávky na základě zaslaného potvrzení platby třeba mailem, většinou se tak stává po večerech nebo o víkendech. Kromě velké nepřehlednosti, která při tom vzniká, také ztrácíme drahocenný čas, ve většině případů náš volný čas, kterého nemáme nazbyt a který se snažíme naplno věnovat rodině a našim dvěma malým dětem. Bohužel jsme se již několikrát setkali s případy, kdy se naši blízcí nechali svou prací pohltit natolik, že nerespektovali své základní potřeby (a mezi ně patří také čas strávený s rodinou, odpočinek, pohoda apod.) a mělo to za následek velmi vážné zdravotní komplikace. V jednom případě dokonce fatální. I já sama jsem se poměrně nedávno na vlastní kůži setkala s velmi nepříjemnou nemocí, která pramenila právě z nedostatku spánku, odpočinku, celkového vyčerpání a přepracování. Když jsem se po dlouhé době zotavila a měla jsem pocit, že se mi síly vrátily, vrhla jsem se do práce se stejnou vervou. Nemoc se mi vrátila již po pár měsících a udeřila daleko razantněji.

To ale neznamená, že svou práci flákáme. Naopak, čas vymezený pro práci (tedy konstruování střihů, focení návodů, komunikace s vámi apod.) naplňujeme smysluplně a zodpovědně, pracujeme na 100%. Volný čas ale chceme také trávit smysluplně a z našeho pohledu dává největší smysl rodina, proto se po večerech a o víkendech snažíme trávit čas spolu. Plně si uvědomujeme, že nic není napořád a svůj čas tady, na naší zemičce, máme každý nějak vyměřený. A to ani nemluvím o tom, jak ty děti rychle rostou a my si přeci jejich dětství ani dospívání nechceme nechat ujít... :)

Děkuji, že naše rozhodnutí ohledně hospodaření s časem respektujete. Na oplátku vám mohu slíbit, že během pracovní doby pro vás uděláme takřka první poslední.

Mějte se krásně!
Vaše Peťa (a taky Honzík, za kterého tu tak trochu mluvím, a naši skřítci Terulka a Tomík)

Často kladené dotazy:

Dotazy ohledně vašich objednávek zasílejte na e-mail dotazy@prosikulky.cz kde jsem vám k dispozici v pracovní dny. Dotazů chodí opravdu hodně, proto mají přednost zprávy od těch, kdo si u mě už nějaký střih nebo návod zakoupili. Zákazníkům tedy odpovídám nejpozději do 48 hodin v pracovních dnech. Ostatní všeobecné dotazy se snažím vyřizovat jakmile se prokoušu těmi přednostními. Mějte proto se mnou prosím trpělivost, denně mi od vás chodí opravdu obrovské množství e-mailů.

Dotazy týkající se šití a střihů prosím vkládejte do Poradny, kterou jsme pro tento účel zřídili: Poradna. Doporučuji si také projít již zodpovězené dotazy, ať zbytečně neduplikujeme témata, pokud je váš dotaz v poradně již zodpovězený. Z toho důvodu je také poradna veřejná.

Poradna šití

Jestliže máte problém se stažením souboru, je možné, že od doby, kdy vám byl zaslán e-mail s odkazem pro stažení střihu, uplynula nějaká doba a střih byl mezitím aktualizován. Pak se může stát, že vám střih ze staršího e-mailu stáhnout nejde. V tomto případě mi prosím napište na e-mail a já vám střih zašlu znovu.

Pokud máte problém s otevřením staženého souboru nebo s tiskem, bude pravděpodobně problém v absenci nějakého klíčového programu na vašem počítači. Aby se vám střih při tisku nezkreslil nebo nezdeformoval, doporučuji střihy tisknout z počítače nikoliv z tabletu nebo telefonu. Více o tom, jak si poradit s otevíráním souborů nebo s tiskem střihu apod. najdete tady:

Souhrnné informace - než začnete šít: Jak pracovat se střihy

PS: Zajímají vás informace ze zákulisí? Chcete vědět, jak celý blog vznikl a jakou má za sebou cestu? Pak si přečtěte elaborát, který jsem o mně (a o blogu) napsala:

MŮJ PŘÍBĚH mezi látkami a nitěmi

Sdílejte radost ze šití

Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho s přáteli pomocí sociálních sítí nebo mi napište komentář dole pod článkem. Budu ráda za každou zpětnou vazbu. ♥


Střihy zdarma

Víte, že na těchto stránkách najdete také střihy zdarma ke stažení?


A víte, že jsem napsala knihu, ve které se dělím o své tipy k šití?


Podpořte Prošikulky.cz

Nákupem mých střihů v e-shopu podpoříte chod těchto stránek (bez otravných reklam) se spoustou kvalitních návodů na šití zdarma.